Frikomanija – Zlatna nagrada Web strategije 2010

Kratko i jasno… Ova aplikacija i kompletna kampanja leti kroz stratosferu pravo u svemir (koliko je dobra)!

Na BizBuzz-u je Srđan Erceg prezentovao aplikaciju kao i put kako se od ideje stiže do realizacije sa klijentom i merenja rezultata.

Sada je 4.novembar i nedelju dana posle prezentacije i mi smo na Web Strategiji 9. Tu smo iz jednostavnog razloga.

Nominacija za Zlatnu nagradu Web Strategije

Nominacija za Zlatnu nagradu Web Strategije

Nominovani smo za Dobili smo Zlatnu nagradu Web Strategije 2010.

UPDATE: DOBILI SMO NAGRADU!

U saradnji sa Direct Media-om iz Beograda, razvili smo kompletan koncept kao i zaokružili produkciju aplikacije i kampanje za Frikom i njihovu letnju kampanju na Internetu.

Od prvog koraka i ideje koja je rezultovala radnim primerom korišćenja web kamere za Augmented Reality  (AR) aplikaciju, preko fotografisanja realnih sladoleda u svim fazama lizanja (imamo i dokaze), kao i deljenja preostalih sladoleda (a bilo ih je – pun sanduk) do početka kampanje i korišćenja aplikacije od strane ljubitelja, zabava nije prestajala. Iako sam projekat nije jednostavan niti lak za vođenje, sama činjenica da radimo sa nikada viđenim tehnologijama i kreativnim korišćenjem računara u cilju promocije brenda su bili stvari koje su nas vukle dalje.

Kako izgleda ekipa iza Frikomanije?

Klijent: Frikom a.d.

Marketing agencija: Direct Media a.d.
Account manager: Marija Kovljenić
Vođa projekta: Vladimir Aranđelović
Medija planiranje i oglašavanje: Sanja Lalević – Cvetković

Koncept, ideja i produkcija: HUGE Media d.o.o.
Kreativno rešenje, ideja i tehnologija: Ivan Rečević
Vođa projekta: Nikola Barać
Vođa tima: Hristina Đorđević
AS3 programiranje: Milan Rančić

Programiranje: Agena d.o.o.
CSS magija: Marko Obradović
PHP programiranje Agena: Jelena Romčević

Dizajn: Icon Creative
Vladan Stanojlović i Tijana Bulatović

Fotografija: Dušan Janković

7 thoughts on “Frikomanija – Zlatna nagrada Web strategije 2010

  1. Pingback: Tweets that mention Frikomanija – Zlatna nagrada Web strategije 2010 « Hugemedia Blog -- Topsy.com

  2. Bravo!! I potpuno zasluženo. Ono što sam video na biZbuZZ-u je bilo zaista sjajno – od ideje do realizacije, uz primenu najnovijih tehnologija. 😀

  3. Pingback: Tweets that mention Frikomanija – Zlatna nagrada Web strategije 2010 « Hugemedia Blog -- Topsy.com

  4. Čestitamo i u ime organizatora regionalne konferencije Web::Strategije te i same dodjele nagrada (za one koji ne znaju – mi nismo žiri, već samo organizatori). Nadamo se da će i drugi projekti iz Srbije i regije nastaviti s prijavama za Zlatnu nagradu Web::Strategija jer se trenutno tokom godine ova nagrada dodjeljuju čak 4 puta jer postoje i 4 kategorije – oglašavanje (marketing kampanja), uspješnost u web-poslovanju, upotrebljivost web stranice, te za web-inovativnost/kreativnost!

Ostavi komentar