Neke tajne digitalnog marketinga

Pred jutro nad Srbijom

Neke stvari koje naučite usput

  • velike kompanije nisu navikle na digital (uglavnom – ali i to se menja); lakše je reći da su TV reklame nešto radile nego reći da niko nije kliknuo na oglas
  • male kompanije obraćaju pažnju sokolovim okom na svoje troškove prema tome i rezultatima kampanja i oglašavanja
  • velike kompanije troše novac u “paketu” dok male kompanije to rade od kampanje do kampanje
  • mnogi kupci medijskog prostora traže razloga da kažu ne na vašu ponudu; obično veliki kupci žele da završe posao što brže bez previše angažovanih podizvođača
  • rešenja koje nudite klijentu moraju biti jednostavna – angažovanje internog IT tima da bi se integrisalo rešenje sa oglašavanjem možda uspe ali retko
  • matematika (račun) je zakon – cifre ne lažu – samo je interpretacija falična

 

5 thoughts on “Neke tajne digitalnog marketinga

  1. Pingback: 27.11. : dailymanagement.net

  2. Metodologija koja se sada koristi je veoma pogresna i proizvodi pogresne rezultate. Plus, buznis model velikih agencija je zasnovan na saradnji sa pre svega televizijom i stampanim medijima koje nude velike popuste za avansne uplate gde se medijske agencije veoma duboko ugradjuju. Sustina problema dakle, su agencije ali i svetske kuce Nielsen i TNS koje ce izgubiti dosta ako se istina sazna…U celom scenariju gube klijenti ali i posteni mediji kao sto su transparentni OnLine oglasivaci…

  3. Velike kompanije se jednostavno prate tj. po “default”-u se reklamiraju na istim medijima kao konkurencija. Imaju ugovore sa jednom takodje “velikom” marketing kompanijom, koja unapred ima zakupljene prostore u medijima. Sto se tice konstatacije da samo male kompanije imaju oko sokolovo, to je po meni pogresno razmisljanje – velike kompanije i te kako gledaju da smanje svoje troskove, pa imaju mnogo vise sokola. E sad se postavlja pitanje, zasto velike kompanije jednostavno zanemaruju “digital”? Odgovor je jednostavan – marketing i brand manageri su uglavnom sa Ekonomskog fakulteta, gde se previse zanimaju teorijama, ATL, BTL i slicnim “marketing” izrazima, a mali znacaj daju konkretnim stvarima i radom u praksi. Za njih je internet marketing, google ads, facebook fan itd strano pismo… ps. Volim Ekonomski fakultet

  4. Velike kompanije se fokusiraju na Brand Awerness a male na konverziju i utrošene pare. Mi na gerilu, jer Che Guevara i partizani smo mi!

Ostavi komentar